Torty

Owoce mrożone

niedziela, stycznia 01, 2012


Na święta Bożego narodzenia przygotowałam makowiec. Tym razem zrobiłam ciasto drożdżowe francuskie. Wcale nie było trudne, a nawet mogę powiedzieć, że robiło się znacznie łatwiej niz tradycyjne drożdżowe. Poza tym można je przygotować wcześniej i rośnie sobie samo w lodówce. To była dla mnie nowość. Potem oczywiście sernik z brzoskwiniami. Także wyszedł fajnie. Nowością w tym roku był krem cytrynowy na wierzchu. Nie bardzo jestem do niego przekonana. Następnym razem zrobię krem cytrynowy gotowany na śmietance. Całkowitą nowością było ciasto z twarogu i maku. Miała to być niespodzianka szwedzka. Całkiem dobre, ale chyba w przepisie było za mało masła lub dodałam za dużo maku. Musze nad nim popracować.. Przed świętami byłam tak zapracowana, że nie zdążyłam zrobić zdjęć moim wypiekom. Można jednak śmiało stwierdzić, że wszystko było udane bo zniknęło szybko i każdy z nas otrzymał dodatkowy balast w formie co najmniej dwóch kilogramów na wadze.
Teraz pora na coś innego. Nowy Rok 2012 rozpoczęłam tortem z mrożonymi owocami. Wystarczy kupić wspaniałe zamrożone owoce. Te są najlepsze. Po ciężkich wypiekach Torcik z owoców leśnych wygląda i smakuje wyśmienicie. Spróbujcie.

Polacane

0 komentarze