Serniki

Sernik Emilka

niedziela, listopada 11, 2012

Nazwałam ten sernik "Emilka" gdyż baza jego jest serek zmielony o takiej nazwie. Kupiłam go w TESCO. Do tego na etykiecie napisane było "0 %". Akurat na tym mi nie zależało bo i tak trzeba do sernika dodać masło. Oprócz masła dodałam także trochę oleju. Tym razem zrobiłam go inaczej tzn, zamiast zwykłego cukru, dałam puder, do ubitej piany z białek dodałam trochę cukru i budyń. Taka masę delikatnie wymieszałam z masą serową, której także nie miksowałam zbyt długo. Całość piekłam dokładnie godzinę i wystudziłam w piekarniku. Myślę, że te nowości spowodowały, że nareszcie mój sernik był delikatny i wilgotny. Myślę, że dotychczas popełniałam kilka błędów i dlatego moje wcześniejsze serniki były zbyt suche, gdyz piekłam je do suchego patyczka, a to był błąd.

Polacane

0 komentarze